уторак, 8. фебруар 2011.

HEJ DUKE, OVDE DUDE - Džef Bridžis lenjo i šturo govori o novom filmu True Grit, kaubojima, Džon Vejnu, muzici, životu na ranču, i zašto je bio i ostao dude


                                                                                                                       
Kako je bilo snimati sa povezom preko oka?
Dž: Isto kao bez poveza.
Jeste nosili povez preko levog ili desnog oka?
Dž: Preko desnog.
Isto kao Džon Vejn?
Dž: Ne, Džon je nosio preko levog. Nije stvar političke odluke. Slučajno je tako ispalo.
Postoji li hladniji predmet na zemlji od poveza preko oka?
Dž: Nemam pojma.
Jeste li pucali iz pravog pištolja?
DŽ: Jesam li u filmu pucao? Nikada. Uvek sa ćorcima.
Omiljena rečenica iz True Grita koju Vaš lik izgovara?
Dž: Najpoznatija je ona koju izgovara Maršal sa uzdama u ustima i pištoljem u ruci: „Fill your hands, you son of a bitch.“
Šta je znao Džon o jahanju?
Dž: On je zaboravljao sve što nije bitno za ulogu. I jahao.
 Šta je znao Džon, a današnji glumac ne zna?
Dž: Da povuče okidač.
Ako je Džon  u Rio Bravo imao Endži Dikinson, koga Vi imate?
DŽ: Moju ženu.
Da li Vi i Džon imate sličan nadimak?
Dž: Ne, ja sam dude, a on  je duke!!
Džon Vejn je bio nacista?
Dž: Nisam čuo. Bio je konzervativac, to je istina.
Kad bi Vam se javio njegov duh, šta biste mu rekli?
Dž: Hej duke, ovde dude.
Da li ste strahovali kako će biti prihvaćena Vaša verzija Džon Vejnove uloge za koju je dobio i Oskara 1970.?
Dž: Dugo sam razgovarao sa braćom Koen i oni su mi rekli: „Mi ne radimo rimejk, već novu adaptaciju knjige Čarlsa Portisa. Knjiga je bila referenca, ne film sa Džonom Vejnom. Bože, ko je lud da pokušava njega da kopira!
Omiljeni crno-beli vestern sa Džon Vejnom?
Dž: Red River, jel to Ford ili Hawks? Brkam ih. Volim i She Wore A Yellow Ribbon.  Jel to John Ford?
Omiljen špageti vestern?
Dž: (zvižduće temu iz Dobar, loš, zao). Dakle, Dobar, loš, zao.
Večito vestern pitanje: zašto kauboji uleću u kadar sa desne strane, a izlaze sa leve?
Dž: Fantastično. Ne znam za to.
Zašto muškarci vole vesterne?
Dž: Jer su večiti dečaci, a kao dečaci su se igrali kauboja. Zar ne?
Zašto žene ne vole vesterne?
Dž: Ne razumeju ih.
A koje filmove razumeju?
Dž: One sa vampirima?
Kako je u Nešvilu?
Dž: Ne bih da dajem dijagnoze. Ali kad sam bio tamo sa svojim bendom, grad je bio ok.
Koja je to američka pesma u kojoj se krije cela američka nacija?
Dž: Ima dvadesetak pesama. Ali, ajde, jedna:This Land is Your Land, Woody Guthrie. U njoj se krije američki san.
Kako biste opisali talenat Vašeg prijatelja, bluz i kantri pevača Bone Burnetta?
Dž: Legenda, odličan kompozitor i pevač. Uradio je muziku za Crazy Heart i ona je dobila Oskara. Jel znate pesmu koju je  uradio sa Elvisom Costellom? Poslušajte je.
Jel možete da mi navedete jednog dobrog  kantri pevača koji se rodio posle šesdesete?
Dž: Naravno. Ryan Bingham. Njegova pesma The Weary Kind, koju je upravo Burnett producirao, je proglašena za najbolju pesmu.
Da li je istina da su svi veliki američki glumci zapravo sanjali da postanu rok-gitaristi?
Dž: U mom slučaju, da.
Najbolji kauboj na filmu?
Dž: Klint.
Šta znaju braća Koen o glumi, a Vi niste?
Dž: Oni ne daju savete. I nikad nemate osećaj da nešto bolje znaju.
Zašto često odbijate uloge?
Dž: Da bi igrao u malo onih koje mi znače.
Da li se slažete da ste postali poznati i zahvaljujući Vašoj  figuri, visini i dugoj kosi?
Dž: Za početak moje karijere je zaslužan moj otac. Moj otac je Lioyd Bridges.
Kad ste u Vašoj karijeri imali true grit?
Dž: Hrabrost i  karakter sam pokušavao uvek da imam. Znate li šta u stvari znači true grit? Ostati dosledan nečemu od početka do kraja. Bez obzira na okolnosti.
Kad se vratite u prošlost, da li mislite da ste već 1971. trebali da dobijete Oskara?
Dž: Ne, jer je Ben Johnson bio sjajan u Last Picture Show. Sećate li se njegovog monologa? Neverovatno.
Nadate li se Oskaru ove godine?
Dž: Ja sam dobitnik za prošlu godinu, ove godine ga dobija neko drugi.
Jel istina da Vas i radnici u supermarketu oslovljavaju sa dude?
Dž: Stalno i svuda. Ja to dobro podnosim. Sasvim dobro. Ja ga volim, razumete, volim dude.
Kako izgleda  kamin u Vašoj dnevnoj sobi na ranču u Santa Barbari?
Dž: Veliki, ogroman, ako i svi kamini na selu.
Imate li konje?
Dž: Imao sam, ali su uginuli od starosti.
Krave, svinje, petlove?
Dž: Imam ranč i u Montani. Tamo imam sve životinje.
Kako Vam se zove omiljeni pas?
Dž: To je pas iz mog detinjstva, Bonzo.
Skoč ili burbon?
Dž: Ja sam više za votku.
Hašiš ili trava?
Dž: Trava.
Levis ili vrangler?
Dž: Levis.
Šta je potrebno jednom šeširu da postane dobar šešir?
Dž: To je večna tajna. Iznošen šešir je dobar šešir. Novi je praktično nenosiv.
Kako izgledaju dobre sandale?
Dž: Kao one koje nosi dude  u  The Big Lebowski. To su moje sandale. Imam više pari.
Kuda ide Amerika?
Dž: Nažalost, ne u dobrom smeru. Ali sam optimista.
Ocenite sopstveni talenat u sledećim kategorijama od jedan do deset: hipik?
Dž:  Pet.
Keramičar?
Dž: Devet.
Crno- bele fotografije?
Dž: Devet.
Pobednik?
Dž:Devet.
Luzer?
Dž: Devet.
Suprug?
Dž: Devet.
Tajna Vaše lepe kose?
Dž:  Geni. Moje mame.
Usamljeni?
Dž: Retko.
Šta Vam kaže psihijatar?
Dž: Nemam psihijatra.
Šta je sa Piterom Bogdanovičem?
Dž: O, dobro je. Videli smo se pre neki dan u Teksasu. Planiramo nastavak The Last Picture Show. Sjajno!
Da li Vam nedostaje Denis Hoper?
Dž: Nisam ga baš dobro poznavao, ali sam vrlo svestan njegovog nestanka. Bio je jako talentovan umetnik i čudesna duša.
Marshal Reuben J. Cogburn kaže: „Trudim se da uvek budem u pripravnosti.“ Na šta sve Vi spremni?
Dž: Na sve, i ni na šta.
Kad bi ste se poslednji put kao umetnik obraćali pesmom, koja bi to bila?
Dž: Toast, pesma koju sam sam napisao.



















1 коментар: