недеља, 2. јануар 2011.

Ko su zaštitna lica u 2011. za mercedes, Armanijev donji veš i koka kolu?


Nakon saradnje sa Zac Posenom , Ellen von Unwerth i Manolo Blahnik Coca-Cola Light sarađuje sa Karl Lagerfeldom. Veran njihovom motu „Nothing is cooler than being light!“ modni guru je dizajnirao ekskluzivnu  aluminijsku flašu od 0,2 litra u crnoj, beloj i pink boji. Bočica je ukrašena njegovim potpisom kao i slikom samog Lagerfelda lično, naravno sa konjskim repom, visokim okovratnikom i u elegantnom odelu.
Karolina Kurkova je zaštitno lice za Mercedes Benc u 2011. Nastavila je stopama Mile Jovović i Džulije Štegner. Ova kampanja će biti potpuno drugačija od prethodne, gde je Mila Jovović bila poput  Alise u zemlji čuda. Karolinu je slikao čuveni modni fotograf Craig Mcdean u saradnji sa britanskim kreativnim direktorom David Jamesom. Rezultat je futuristički, svedeni i dinamički dizajn pod sloganom: „Captivated“. Boje nemaju ulogu u ovoj kampanji, već energetski naboj crne i bele. Znak mercedesa briljira jačinom i ekstravagancijom.
Poslovni uspeh, mišićavo telo i dobar izgled. Sve su to preduslovi za Armanijev donji veš „Testimonial“ . Nadal Rafael ispnjava sve kriterijume i zato će on posle Bekama i Ronalda biti zaštitno lice. Takođe je rezervisan i za Armani džins.

Нема коментара:

Постави коментар